Älskar, älskar inte?

Jag gillar inte...
...när vår katt inte kan vänta på att jag häller upp mat åt honom utan knuffar undan mig så fort jag hällt i en enda matbit. FATTA ATT DU HADE  FÅTT MER MAT OM DU VÄNTA EN SEKUND!
... pessimism. Jag ogillar när folk klagar över vad som helst bara för att ha något att prata om.
... när folk har brist på empati och snackar skit om andra. (I know, det händer att jag är lika kass)
... när jag på grund av att jag känner mig obekväm i en situation börjar bete mig konstigt, prata annorlunda eller helt enkelt inte vara mig själv. Detta kan ske när jag känner att jag inte passar in, när jag inte ser ut som jag brukar, när jag är intresserad av någon i närheten eller när jag befinner mig i en ny och ovan situation. Ni känner säkert igen er.

Jag gillar...
... nä, jag ÄLSKAR att känna värmen i rumpan när jag sitter i bilen en kall vinterdag. Visst är det underbart?
... människor som sprider energi och idéer.
... att tänka nytt och upptäcka nya saker.
... Emma.
... endorfinkickar. I löv it.




Kommentarer
Postat av: Malin

Älskar dig Louise. :)

2011-10-13 @ 22:48:36
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0