Hos jollis igen

Heeej! ;d´D Jag är verkligen ledsen för att det är så dött här. jag såg på statistiken att jag trots det har behållt en hel del besökare så då får jag väl ta och skriva nåt till er. ;P

Sen sist jag skrev har jag varit fritidsledare på en barnläger på Strandhem tillsammans med maluin, Emma, August, Danile, Mange och David. :D Jättekul verkligen! Av någon anledning var de flesta ungarna intresserade av vad jag hade för BH på mig héla tiden...

Igår kom Simon och Martin och jag och Johanna var duktiga och både städade och lagade mat. Det blev en lyckad kväll med mycket skratt framför TV:n när vi kolla på Madagaskar 2. xD

Idag ska jag och Johanna till Helsingborgsfestivalen och klockan 4 börjar återträffen! Wihieoooo! dirkekt efter är det Puls! :D

Puss och kram era babianer! <3

haha ;P

Slut på husbilssemester 19/7

Det blev inte som jag lovade. Inte ett ändå inlägg på hela semestern. Vi har helt enkelt inte varit på nåt ställe med internet. Nu är jag hos Johanna så därför blir det inte heller nu nåt långt inlägg med en massa fina bilder från semestern. Husbilssemestern är äntligen slut men jag ska inte hem förrän om ännu två veckor. Jag ska på läger och vara hos Johanna. ;D puss <3

Stockholm 9/7

Hej! Nu är vi i stockholm och vi har rest rundor mellan emelies kompisar. Igår var vi hos familjen van den tempel och idag är vi hos Alice och Frida. Båda är kompisar vi lärt känna i Thailand. jag saknar verkligen Thailand men vi ska ju faktiskt dit om mindre än ett halvår. :D Just nu sitter jag på Fridas dator som hon var snäll och låna ut. förhoppningsvis ska vi till en camping med tillgång till internet imorgon så då kanske nu får lite finfina bilder från resan. ;D Puss på er alla, jag saknar er! <3
//Louise

Husbilssemester 7/7

Hej! Jag är ledasen att det varit lite dött här på bloggen på sistone men jag är på husbilssemester och har därför inte tillgång till internet. Men jag ska såklart duppsöka varje internetcafé vi passerar. ;P Än så länge har det varit rätt kul på semestern aför Johanna har varit med! ;D Här kommer en massa bilder på oss när voi coolar oss på stranden och gympar. Puss hej!

// Louise

Kneeboard 3/6

Nu har jag precis varit ute och åkt båt med pappa och Stefan. Det är verkligen jättekul att åka kneeboard. Men det gjorde lite ont i smalbenet efter JENNYS IKNUFFNING I POOLEN när det var för guppigt ;P Stefan hade med sin wakeboard och han var sjukt bra. Körde värsta hoppen och sånt också. xD annars har jag städat heeela dagen och så fort man trodde att man var klar på kommer mamma med nya uppgifter. Imorgon ska vi upp tidigt för mamma vill att vi ska varar klara för försäljning utanför Solhaga klockan 9. Godnatt! <3 // Louise

3/7

Igår badade jag i Farhult och jag och Jenny grävde ner ner Alexander och gav honom en tjejkropp.

Alexander och hans jätte-pattar (by Jenny)

Jag gjorde de missbildade fötterna med två tår på varje!

På kvällen var jag och pappa på Gullbrannafestivalen och lyssnade på en snubbe som heter Ole Börud. Grymt bra faktiskt.

Idag ska jag stääääda ¨( blööööö. Mamma har fått för sig att jag inte kommer hinna nåt annat på hela dagen idag än att städa huset, packa in mina personliga grejer i kartonger och klippa gräsmattan. Vi ska nämligen hyra ut vårt hus i två veckor då vi är på husbilssemester.

Ha en fortsatt bra dag! ;D

// Gunhild

Vickans kalas 1/7

Nu har vi hprecis haft lite kalas för Victoria. Mormor, Martin (min morbror), hans flickvän och hennes barn Hannah och Jacob kom. Vi volta lite på studsmattan och här kommer lite bilder ;)

Hanna

Jag (Eme, mästerfotografen fotar. Och därför ser bilderna ut som de gör ;P)

Emelie (min favorit är definitivt nummer tre xD)

Sov så gott allihopa!!

//Louise

Tojia te å! 1/7

Wohooo! Nu har jag kommit igång! är min blogg inte snygg?! ;D Idag är det Victorias födelsedag och hon har fått en massa presenter, bland annat min gamla cykel. xD "Tojia te å" säger hon. Kolla gärna in systrarna Gunnarsson flummiga blogg