I'm still alive!

Jag dog inte i backen. Jag har haft     en fantastisk vecka med en massa    snowboardåkning och finfint väder.    Jag och världens bästa Amanda dela    på ett rum och sen var där ju    ytterligare 40 härliga människor med   på lägret. Mycket najs. Veckan     avslutades med en helg med Alfred     och olyckligt nog så har Victoria        också kärat ner sig i Alfred och       väntar på att hennes kärlek ska     besvaras. "Karl Achmed! Vem      tycker du om mest, mig eller Lollo?".   Haha.

Nu är jag fett pepp på en ny och     härlig skolvecka. Naaaat. Pöss.




Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah. Du är allt fin du Lop! <3

2011-02-28 @ 14:41:10
URL: http://emmaakessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0