Ledig idag

Tja!

Min lediga dag spenderade jag hos farmor, på Café Engel, på en frisörsalong i Helsingborg, i Jonstorps idrottshall och nu slutligen hemma. Johanna har gjort det igen. Klippt och slingat mitt hår. Jag försökte ta några bilder på det men de blev bara hemska. Så ni får vänta tills ni träffar mig i verkligehetn. :P


Bilden ovanför är från gårdagens ÅÄÖ som vi spenderade nere vid stranden. Riktigt mysigt.

Fick precis reda på att Tussen fått två kattungar. Vill ni ha så säg till! :P



Eller egentligen gårdagens tabbe. Den tilldelas i alla fall Emma som spillde ut ett glas vatten över vår fysiklärares dator. Hon skyndade sig att torka upp det men nu funderar säkert Anders på varför hans dator inte fungerar.



Kommentarer
Postat av: Viktor

varför fick du vara ledig en vanlig torsdag? Jag menar du går natur du ska väl inte ha lediga stunder ;)..



Låter som en väldigt skön dag iaf :)

2010-09-10 @ 07:49:54
Postat av: Louise

Skolans lokaler var uthyrda till andra skolor för skolval eller nåt sånt. :P

2010-09-10 @ 09:12:38
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/
Postat av: Viktor

va? haha fy va soft ;)! hälsa dom att dom gärna får låna våra skollokaler också ;)

2010-09-10 @ 13:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0