Ich habe keine zeit

Skolveckorna har gått jättefort denna terminen ...tills denna veckan. Dagarna har varit låååååånga. Även om jag har haft ganska kul en hel del av tiden så gör jag det ändå för Ann-Kathrins skull och det är jobbigt. Jag har tyckt synd om mig själv hela veckan, jag har inte haft tid att göra något för min egen skull. Jag känner att jag brytit ner mig själv utan att bygga upp igen. Jag tror att jag brukar få mycket av min kraft av att träna och av att va med Gud och på kristna aktiviteter. Men det har jag inte hunnit med, jag har offrat alla mina egna aktiviteter för att åka till Helsingborg och spela Laserdome sent på en måndagkväll, åka till Väla efter att ha slutat skolan klockan 5 och dessutom inte kunna shoppa, o.s.v.

Men jag ska inte klaga. Denna dagen har varit hyfsat bra, jag har varit glad idag. Tyskarna är faktiskt riktigt trevliga och vi har lärt känna varandra ganska bra. Dock har vi en massa läxor vi inte hunnit göra så nu sitter jag, Josse och Emma hemma hos Emma och pluggar medans tyskarna sitter i rummet bredvid och umgås.

Todelooo!


Kommentarer
Postat av: Viktor

Låter jobbigt men kul att ta hand om tyskar.. Segt för er att ligga efter med plugget men det är bara att kämpa på :)



2010-09-15 @ 20:52:14
Postat av: GUEVACCI

Hejsan, allt bra med dig idag? =)

2010-09-16 @ 12:14:47
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0