Rörig morgon

Men Tjena! :D Dagens morgon har varit rätt typisk mig... Jag försov mig (fast det händer faktiskt inte jätteofta), jag hitta inte mitt busskort, inte mina nycklar, jag satte på mig ett par fula och helt söndriga jeans, syrran hade slarvat bort min cykelnyckel, mamma skjutsa mig, jag hann precis till bussen.

Det känns som om denna veckan kommer bli ganska chill jämfört med förra, det ska bli skönt. Planerar att ta mig ut och springa (/gå (a)) en runda idag, det var längesen.

Dagens citat: "Håren på mina ben reser sig" //Vår fysiklärare då han stod och höll på en sån där elgeneratorkula.

Pusshej, leverpastej

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: jag håller på med den där jag kickar på vattnet, as ball... kommer den ialla fall bli, tror jag...

kanske (A) :D

2010-10-04 @ 15:34:49
URL: http://gunnarssonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0