Missa bussen...


Jag skulle till Höganäs på gympaträning. Jag cyklade till Jonstorp och satte mig på busstationen som går till Ängelholm som jag alltid gör. När det sedan åkte förbi en buss som det stod "Höganäs via Jonstorp" på så kom jag på mitt misstag. jag började gå mot mormor och morfars hus för att fråga dem om de kunde skjutsa mig. Men de var inte hemma. Och min cykel hade jag låst och gett nyckeln till Emelie innan jag cykla hemifrån. Så jag gick. När jag hade kommit halvvägs till Höganäs så började det bli dags för nästa buss att komma. Men eftersom det var ganska långt mellan busstationerna så upptäckte jag plötsligt att det var mer än 1 km till den närmaste och ca 10 minuter innan bussen skulle gå därifrån. Så jag öka tempot och hann precis (jag lovar, det var på sekunden) fram i tid och då fick jag springa den sista biten.

Kolla förresten in in Emmas blogg där hon har lagt upp några av fotona vi tog i lördags.

Vi försökte se kära ut.


Ha en fortsatt trevlig kväll! :)



Kommentarer
Postat av: Viktor

haha du har det inte lätt ;)! Men gött att du hann med bussen hem iaf :)

2010-11-02 @ 21:21:04
Postat av: Louise

Haha, nä det är ett väldigt jobbigt liv jag har ;P

2010-11-03 @ 17:02:43
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/
Postat av: Viktor

haha verkligt :)

väldigt söt bild på dig!

2010-11-03 @ 17:04:03
Postat av: viktor

verkligen*

2010-11-03 @ 17:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0