Mamma-Emme-Lis-Vickan-dag

Jag tar två trappsteg i taget upp mot den högsta avsattsen. När jag kommit upp 10 meter över bassängen inser jag att kag har nog höjdskräck. Jag inser även att det står en massa folk där nere i kö och väntar på att jag ska hoppa och att alla glor på mig så det är inget alternativ att vända tillbaka ner. Så jag hoppar. Jag trodde jag skulle dö. Jag föll snabbare och snabbare, närmare bestämt med en acceleration på 9,82 m/s2.  Sen träffade jag vattnet och insåg att jag överlevt.

Jag, mamma, Emelie, och Victoria var i Lund och badade och shoppade idag. Riktigt mysigt. Förutom när jag fick för mig att jag skulle hoppa från 10:an dårå.

Månadens utmaning: Vegeterian.



Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: härligT:) jo det är bra!

2010-11-02 @ 10:34:08
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0