Fredagen den 5:e november

Hej!

Idag ska jag njuta av den sista lovdagen hemma med datorn. Ikväll ska jag på allahelgonaläger i Breanäs och sen kommer allt gå i ett kör tills skolan börjar. Men vilket fantastiskt lov det har varit! Ett av de bästa ever skulle jag nog säga. :)

Igår åkte jag och Malin hem till Emma tidigt på morgonen för att överraska henne med frukost. Riktigt mysigt. Emma som skulle vara hemma och passa brorsan hela dagen blev glatt överraskad och frukosten uppskattades.

Nu tänkte jag ladda upp några fler bilder från i lördags. Here you are.







Är hon snygg eller är hon snygg?





Söta Amanda






 

Seeya later Aligator!


Kommentarer
Postat av: claudia

Hej fin blogg ;)

Hur mår du ? ;p

2010-11-05 @ 12:23:31
URL: http://claudiautank.blogg.se/
Postat av: Viktor

om 5 år ser ni dessa tjejerna i någon klädreklam..

shit man skulle kunna tro att ni var modeller!

2010-11-06 @ 15:25:10
Postat av: Louise

Sv: Jovisst Viktor :P

2010-11-07 @ 16:22:41
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/
Postat av: viktor

Go for it :)

2010-11-07 @ 19:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0