Optimisten Louise

Den glada Louise är tillbaka igen! :D Och den här gången är hon gladare än någonsin!

Idag har jag jobbat i hamnen på deras sån hamn-jobbe-dag. Först måla jag bänkar och sen refsade jag jord i ösregn, och jag tyckte det var skitkul! ;O I mitten var det fika paus och då berättade de gamla sjömännen en massa gamla historier. Kind of fun! x)

Nu funderar jag på vad jag ska göra resten av kvällen. Jag hinner inte åka och titta på Eme när hon tävlar för det har redan börjat, men jag hoppas att hon går vidare till final så att jag kan komma och titta imorgon. :)


Egentligen borde jag åka till Taekwandoon för jag har inte vatt där på jättelänge men bussen går om 4 minuter så jag hinner nog iiinte cykla dit nej.

 


Skulle egentligen vilja åka till Örkelljunga igen (hade skitkul där igår) men jag kan inte ta mig hem därifrån på grund av den #?*@# busstrafiken. Och mamma och pappa har fått kör mig tillräckligt denna helgen. Fy vad jag längtar tills jag har egen bil och körkort! Då kan man verklien hitta på vad man vill! hehe.

Japp. Det blir väl fysik-pluggande istället, har ju faktiskt ett skitsvårt prov på måndag. Chingeling! :D

 


Ps. Jollis är bäst.


Kommentarer
Postat av: Rora

SV: Tack så mycket! :D

2010-05-01 @ 19:23:29
URL: http://rora.se/
Postat av: Jollis

Haha! <3

2010-05-02 @ 12:44:40
Postat av: Anonym

sv, tack du :) allt bra?

2010-05-02 @ 15:36:51
URL: http://christoffergustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0