Meine Freundin von Deutchland

Jag vet inte äns om jag skrivit rätt i rubriken. Så mycket suger jag på tyska. x) Jag har nu fått reda på vem jag ska bo hos i Tyskland och hon verkar jättetrevlig. Hon maila mig idag och jag hade liiiite problem med att svara. Skitsvårt. Antagligen kommer det bli ungefär så här att läsa:

Hej!

Jag är Louise och jag kommer att stanna hos dig när jag är i Tyskland med min klass. Jag tror att det fannns många grammatiska fel endast i den första omgången. Ursäkta. Talar engelska mycket? ;)

Fick du ett brev från mig? Om du försökte skriva till mig, så får du falsk adress. Men det här är rätt adress.

Jag ser fram emot ert försök!

Vänliga hälsningar!


/ / Louise


Hehe. Förståeligt men lite vrickat. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0