Hej igen

Nu sitter jag hemma själv. Med en sovande Vickan.

Det mesta har gått dåligt idag. Mer än vanligt i alla fall. Eller så är det bara jag som är ovanligt negativ. 

Jag fick reda på resultatet av det där #?0&%½§ tyskprovet idag och jag fick G. -.- Jag har nog aldrig gjort så dåligt ifrån mig på gymnasiet innan. Jo, på svenskasagan. -.-

Sen så har jag betalt en massa grejer (bl.a. mat eftersom jag glömde ta med hemifrån) och jag har verkligen inte råd med det just nu! Vi ska ju åka till Tyskland snart och jag ska betala hälften av det (1000 kronor) och därför ligger jag under med 700 kronor som jag är skyldig mamma nu.

Jag fick betala bussresan till Höganäs också för jag har blivit av med mitt busskort, IGEN.

När jag kom fram till gympan och skulle byta om så märkte jag att jag hade tatt med mig två par tights (brukar alltid ha dubbelt), och BÅDA hade ett stort fet hål i rumpan. Dessutom fick jag min mens i morse. -.-

Som ni kankse hör, inte så kul! Det sista var dock en smula komiskt...

Pöss

...och det är inte äns fint väder

Kommentarer
Postat av: Emma

Aaawh. louise min fina älskade och sjukt söt och snygga vän. Alla har vi sådana dagar, en av mina var i måndags.. tror jag. Imorgon ska du se att det blir bättre!

Många och kärleksfulla pussar och kramar till dig <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

o tack för att du lär mig spela piano :)

2010-03-09 @ 21:09:27
URL: http://emmaakessons.blogg.se/
Postat av: Jossan

ahww :( låter som en riktig skitdag :o härligt med en studiedag idag då där man kan vila och försöka få fram det possitiva igen, huh? :)



sv: haha visst hade jag? och det är bara 3 år sedan ;o

2010-03-10 @ 09:44:15
URL: http://youngspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0