Johanna Gieselsson


Jaha, vad ska jag nu skriva om den här underbara personen för att förklara hur mycket jag tycker om henne? Ska jag skriva en liten dikt om henne? ...Nä, för fjantigt.
Ska jag berätta om alla grejer hon gjort för mig? ...Nä, det skulle ta en hel vecka.
Ska jag berätta om alla bus vi hittat på tillsammans? ...Det orkar ni nog inte höra på. Det går inte att förklara Johanna och hur mycket hon betyder med ord, men jag ska försöka.

Vi lärde känna varandra på konfalägret på Strandhem 2008 där vi båda var på läger en hel månad. det var riktigt skoj och det var där vi busade våra första bus tillsammans. Nybörjare som vi var så flyttade vi alla cyklar (med lås) från ena sidan av huset till det andra och de andra upptäckte vart vi hade "gömt" cyklarna direkt när de vaknade. xD Sedan dess har vi vatt på miljontals läger tillsammans, inte ett enda utan att busa, vi är det perfekta teamet och för er som inte vet är vi ökända under namnet JL. ;P

Vi har alltid berättat det mesta för varandra och det är skönt att kunna ringa henne när jag har nåt roligt att berätta eller om jag är ledsen och bekymrad. Trots att vi inte umgåtts så mycket som vi skulle velat den senaste tiden så är hon fortfarande den första jag meddelar om det hänt nåt nytt i mitt liv.

Jag älskar att du är lika barnslig som mig, lika full av galna idéer som väntar på att få sättas i verket. Vi kommer nog aldrig mogna, men det är inte meningen heller. Har inte Jesus sagt att ingen kan komma in i himmelriket om han inte är ett barn?! VAvava? ;P

Jag älsar dig och jag hoppas att vi alltid kommer vara bästa vänner ;) <3
Puss från din Louise

Kommentarer
Postat av: Din Jollis

AME! Haha.. ååh! Jag skulle bara kika till din blogg.. och då ser jag att du har skrivit en hel NOVELL om mig! Åh.. jag vet inte vad jag ska säga! Jag älskar dig! Skönt att du vet att du alltid kan snacka med mig. :) Pusspusspuss och puss! :D

2010-01-18 @ 12:05:52
Postat av: jag igen!

...och jag glömmer aldrig allt som vi har hittat på! HAHA xP

2010-01-18 @ 12:06:53
Postat av: Louise

Hihi, puss på dig Jollis ;P <3

2010-01-18 @ 17:55:55
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0