Jenny Gudmundsson



Idag känner jag för att skriva om Jenny. Jag hade nämnligen en jätterolig kväll med henne, Albin, Rasmus, Jonas, Edde och Martin igår. :D

Jag och Jenny gick i samma klass på högstadiet i Jonstorp men vi blev inte särskilt bra kompisar förrän i 9:an (när jag kommit hem från Thailand). Det jag gillar med Jenny är att hon är lika galen som jag, hon kan komma med såna helknasiga idéer ibland och hon är inte rädd för att genomföra dem. ;) Vi är lika förtjusta i mörkchoklad, det är också nåt vi har gemensamt. ;P

Jenny är alltid glad och slrattar åt det mesta. igår satt hon hela kvällen och försökte dölja sina skrattattacker när vi såg på Ice Age. xD

Nu på gymnasiet så går jenny på en skola strax bredvid där jag går men det blir ändå inte att vi träffas så ofta, mest på bussen. men det försöker vi ändra på, eller hur Jenny? :P

Jenny är en hästnörd och hon har lärt mig en massa onödiga saker om hästar och deras uttustning. Är det ditt Glenn Gordon schabrak som är blått Jenny? ;)

Vet ni!? Jenny har lärt sig att jula, hon visa mig igår! ;) Livet blir roligare när man är barnslig. Just so you know...

Fotot här ovanför är från balen i 9:an, där hade vi kul. Vi dansa tills våra fina klänningar (som vi gjort själva! ;D) gick sönder. xD och fotot som ni ser här under är från spexfotot i 9:an, det var också kul. Jag var utklädd till Pippi och Jenny till fjortis. ;P



Älskar dig Jenny, ses imorrn! ;)

Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår. a.

naawe tackar :) gillar din blåbärs bakgrund :D.

2010-01-24 @ 16:01:20
URL: http://voffsen.blogg.se/
Postat av: jenny

haha, awe (((:

ja det måste vi verkligen ändra på!

så fort jag kommer hem från egytien så ska vi ha filmkväll igen, bara så du vet!

älskar dig med galna gunnar gris <3

och livet blir roligare om man är barnslig ;)

puss! <3

2010-01-24 @ 18:07:09
Postat av: Albin

Det var en mycket rolig kväll, tack för att du var med i den och gjorde den till vad den var :D

Vi ska ha en till när hon kommer hem! :D

Vi pratar om övernattning hos mig också :D

2010-01-24 @ 20:58:28
Postat av: Louise

Det låter bra! ;P

2010-01-25 @ 09:17:49
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0