Hemma

Tja! Jag är hemma. Så då vet ni det. :P Ledsen att jag inte har skrivit nåt de senaste dagarna men jag hade fullt upp med att shoppa i Bankok. ;)

Jag hade kommit på en hel lista med grejer att berätta men jag kommer inte på dem just nu. Och det är nog bara bra, för jag hade tänkt att gå och lägga mig nu så snabbt som möjligt. Sov max 2 timmar inatt och nu är klockan 12 på natten thai-tid. Nåja, ni får lite bilder iaf. :P





Jag får daaaamp. Jag hade precis skrivit en massa till här och så lägger internet av. När det funkar igen så har bara detta sparats som ett utkast i arkivet, men hälften försvann. BASLIYKÖFGB JEKPMLGBLIHNRUZIsifnvubguingmo

Och som ni märker är jag ganska trött. Och, jag sammanfattar det jag precis skrev på ett roligt och detaljerat sätt med en enda mening; PÅ flygplatsen idag så sparka jag en unge i huvet och räckte ut tungan till thaiaren som kolla mitt pass (han såg det).

Dessutom så har jag en massa fler roliga bilder från Bankok på min mobil men den är knäpp och säger att mitt SIM-kort ite itter i. Hoppas den funkar imorgon. Nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt ;) Vi ses imorrn :P


Kommentarer
Postat av: Emma

Ååhh, Louise jag är så glad att du är hemma, ändå ;) Jag har saknat dig så mycket, och du kommer vara så brun o så kommer du ha så mkt att berätta!

Bered dig på en stormning från min sida av massor av kramar och pussar. :D

Pusssssss <3

2010-01-12 @ 18:53:10
URL: http://emmaakessons.blogg.se/
Postat av: Mallan

Aaa, äntligen hör man av dig!! Jag trodde ett tag att du hade fastnat på tolaletten på flyget och inte kommit hem. Men prisa Gud du är hemma! :D Hoppas allt är bra med dig!!

2010-01-12 @ 20:20:43
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: sheila perera

FRÅGESTUND !! fråga något i bloggen min , tack i förhand ! de skulle göra mej otroligt glad!

kram

2010-01-12 @ 22:13:34
URL: http://sheilaperera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0