Envis som en åsna

Tjabba! Min mobil funkar igen men ni får inte bilderna förrän ikväll när jag kommit hem. :P igår vaknade jag 20 i fem på morgonen eftersom jag inte vant mig vid den svenska tiden ännu. det är ändå rätt skönt förr det betyder att jag kommer vara pigg när jag går upp 6 på morgonen och ska till skolan. :) men att jag inte vant mig vid tidsomställningen innebär också att jag är väldigt trött på kvällarna och igårkväll på ÅÄÖ höll jag på att somna i myshörnan. xD När jag äntligen kom upp igen och skulle åka hem sluta det med att jag flippa ut totalt och tog del av snöbollskriget. xD Roligt, roligt.

Vi har precis haft idrott och vi hade beep-testet. Jag har aldrig gjort det innan men tävlingsinriktad som jag är så stanna jag kvar längst i vår grupp (halva klassen). Det kan inte vara bra att vara så tävlinginriktad, fy på dig Louise! Nä, men seriöst, tävlingar borde inte finnas över huvud taget! ..eller jo, ibland är det kul men det kändes som om hela klassen tog det på dödligt allvar och såg det som deras dödsdom att köra beep-testet.





Peace out!

 


Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Aahw, tack så mycket Louise!! :D

Japp, den är sann och jag har skrivit den ja, blev faktiskt ganska nöjd med den.. ;) <3

måste fota dig någon dag också, skulle vara kul!!

2010-01-14 @ 17:16:28
URL: http://emmaakessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0