Emma Edvardsson



Emma. Jag kommer ihåg mina första träningar i trupp ett. Jag var ofta väldigt nervös och jag kände mig urkass gemfört med er andra men du var alltid snäll mot mig och tog hand om mig. ;)

Så småningom blev vi bättre och bättre vänner och efter ett tag blev vi styrke- och konditions-freaken i gruppen. Det var alltid du och jag som sprang först under uppvärmningen, alltid vi som kötta mest när vi sprang utomhus. ;)

Du är bra på att lyssna, och är alltid rolig att snacka med. du lyfter upp stämningen i gruppen på ett sätt som inte ens jag kan göra med all min optimism. :P Du är den enda som har gått i gruppen hela tiden medans jag vatt med och det är kul att du fortfarande är på, trots att våra träningar knappt består av gymnastik längre. ;)

Vi har vatt på många roliga tävlingar och läger tillsammans, kommer du till exempel ihåg när vi badade på badhuset i Bårlänge, eller när vi titta på film halva natten på ett läger i hallen? :P

Hoppas att vi alltid kommer vara vänner! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, ja jag kommer ihåg, så sjukt kul vi har haft geom tiderna asså, å det ska vi fortsätta med :P Alltid vänner <3

2010-01-23 @ 15:25:52
Postat av: Emma

Nawee söte :) haha kommer ihåg allt sjukt vi har gjort tsm :P å det kommer bli mkt mer :) Ses imorgon på träningen :) Alltid vänner<3

2010-01-23 @ 15:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0