Träningsverk

Jag har tränat riktigt duktigt denna veckan. ;) Idag har jag träningsverk från armhävningarna på idrotten, igår hade jag efter att ha burit min hundrakilos-väska x) och innan dess hade jag träningsverk i magen efter gympan i tisdags då vi kötta med all magövningar vi kunde komma på.

helgen blir fullspäckad med aktiviteter. Ikväll ska jag till Bg och sen sova över hos Johanna och imorgon ska jag på Taekwando (med Malin), KRIK och sen på kvällen ska Åkessons (Emma med familj) och Johanssons hem till oss på middag. På söndag ska jag till EFS och lyssna på Stefan Gustavsson och sen ska jag på Taekwando igen. Om jag hinner så pluggar jag lite också. ;) Som sagt, fullspäckat!

"I Can Do All Things Through Christ Who Strengthens Me"
puss <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inget KRIK på lördag

2010-02-12 @ 14:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0