Humöret på topp

Yes. Jag är glad idag. Eller just nu i alla fall. Kolla vad långt jag gått idag: :O
Haha, okej det ser inte så mycket ut men det är det faktiskt. Särskilt de två oranga prickarna över vårt och grannens hus. Jag klippte gräset. De röda streckorna är faktiskt dubbla, jag gick både fram och tillbaka. Hehe.


Jag hade äntligen fått igång grannens gräsklippare (nya grannnar => ny gräsklippare) och börjat klippa gräset. Dock förstod jag inte riktigt hur man stannade den och när min kära granne kom för att titta hur det gick för mig så fick gräsklipparen eget liv och körde rakt mot dammen. Jag försökte stoppa den och den var såååå nära att ramla ner i plurret men då sprang hon fram till mig och stannade gräsklipparen åt mig. (a) Hur pinsamt är det på en skala? Jag skulle nog säga en 8:a av 10, jag menar jag skulle ju föreställa gräsklippar-proffset som skulle hjälpa henne med hennes gräsmatta...



Kommentarer
Postat av: Malin

sv: Haha! Precis vad jag tänkte :P



Haha, du är fööör rolig louise! PusS!

2010-08-12 @ 21:08:53
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Johanna

HAhahaha! jag kissar snart på mig...

2010-08-13 @ 18:08:10
Postat av: Louise

Haha, Jollis då ;P

2010-08-13 @ 18:57:03
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0