Ännu en härlig morgon

Tja! :D Just nu sitter jag här vid datan med min morgon-shake. Dagen shake blev lite speciell, vi hade inte så mycket goda shake-ingridienser så jag fick ta det som fanns hemma. Alltså äpple, frysta jordgubbar, äppeljuice, yoghurt och chokladsmak på pulvret. x) Men det blev faktiskt gott. :)

Nu är jag hemma själv och jag tänkte försöka få lite gjort. Typ springa en lååång runda, klippa klart grannens gräs, städa vinden (som jag har skjutit upp gaaanska länge) och planera lite gymnastik-träningar (jag ska vara tränare nästa termin). Ja, det var väl allt. Ikväll ska vi fira morfar och Pontus så jag måste fixa present... 

Ha det finfint! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0