Svar på era frågor

Vart brukar du shoppa?
I Thailand ;) När jag är där dårå ;P Annars kommer väl största delen av mina plagg från Gina och H&M på Väla.

Vad använder du för program när du gör design?
Picnik. Eller vad menar du? För det är ju bara bilderna jag gör på picnik, resten måste man själv pilla med i stilmallen och då brukar jag ta hjälp av designadinblogg.se.  

Vart kommer du ifrân?
Jag är född i Helsingborg (i Skåne) och bodde där mitt första år som bebis, sedan flyttade ut på landet och här har jag bott sedan dess. ;)

Hur lång är du?
Kort. -.- 1,62.

Hur mkt väger du?
55 kg.

Har du pojkvän?
Nepp.

Gillar gud choklad eller vanilj mest?
Hmm. Jag gillar choklad bäst men jag är inte Gud Sofie, så du får väl fråga honom istället. ;P

Varför gillar du blått?
Jag vet inte faktiskt. x) Jag bar älskar den färgen och väljer ofta omedvetet blåa kläder m.m. Tex. kan jag plötsligt upptäcka att en kille är snygg bara för att han har blått på sig. (a) Sen är ju homlen och havet blått också och det kan ju vara en anledning till varför jag gillar blått. ;)

Varför är du så cool?
Haha. Det är nog bara du som tycker det Malin. ;P

Varför missade du taekwondon idag?
Naw. Förlåt Mallan. Jag trodde att vi skulle skita i det? x)

Varför tror du på Gud?
För jag tror inte på att hela universum och du och jag har kommit till av sig själv, utan anlening, ur ingetting!? Sen finns det ju en massa fler anledningar men det är huvudgrejen. ;)


(Bilden är tagen av Emma)


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Tack så jättemycket! :)

2010-04-12 @ 14:48:17
URL: http://passionated.blogg.se/
Postat av: sofie

jag är missnöjd med svaret :( gillar gud bullar?

2010-04-12 @ 23:20:16
URL: http://sofieua.blogg.se/
Postat av: Jossan

verkligen härlig bild på dig :) jättefin! :D hoppas du ahr det roligt i tyskland nu btw? ;D

2010-04-17 @ 22:14:21
URL: http://youngspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0