Visste du att...

... jag ska åka till tyskland och bo hos en vilt främmande familj nästa vecka?
... vi hade svett-Bengt idag på matten?
... jag har bott i Thailand i ett år och att vi fortfarande äger ett hus där?
... jag tror på en Gud som älskar både dig och mig med ovillkorlig kärlek.
... jag spelar piano.
... Tussen ska få ungar igen. -.-
... jag inte kommer på nåt mer?

Det var Jossan som tipsa om att jag skulle skriva ett sånt här inlägg, och det är ju faktiskt ganska kul. Men eftersom jag inte kommer på så många hemligheter eller överraskande saker om mig själv så tänkte jag följa Victorias råd och ha frågestund! ;)

Bye<3

Kommentarer
Postat av: Jossan

hihi ojdå, ajg såg inte att du hade gjort ett sånt inlägg förrän jag fick din kommentar x) haha vad komiskt ;D

2010-04-10 @ 14:02:49
URL: http://youngspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0