Victoria, världens sötaste lillasyster

Dena kvällen har jag spenderat med min ybersöta lillasyster Victoria. Vi började med att syila till henne lite. Jag trippeltångade hennes hår och sen ville hon ju tvunget ha smink också. Så fort jag var klar med rougen så sa hon "Ja inte klar än!" och så skulle hon ha nåt mer. xD Sen hjälpte jag henne på med hennes (enligt mig) "coolaste kläder" (en jeans-klänning) och så gick vi ut för att hoppa studsmatta och fota lite. Vickan var rena rama foto-modellen, riktigt fina bilder blev det. ;P


   



Sen badade vi och det första hon sa var: "Lollo HAR bröst! :O" Jätteförvånad. Hon brukar alltid säga at mamma har bröst men när man frågar ifall jag har det så svarar hon nej. xD Vi bada skumbad och hon skulle ju tvunget hoppa från kanten ner i badet så att det skvätte på tidningen jag läste. Hon bara: "Ett, två, åtta, TIO!" Plums.

Pussokram


Kommentarer
Postat av: Jollis

Haha.. du är oxå söt LOLLIIIIS! ;D

2009-09-15 @ 17:20:28
Postat av: Jollis

Haha.. du är oxå söt LOLLIIIIS! ;D

2009-09-15 @ 17:20:41
Postat av: Fannie, you know (;

Din syster är något enormt söt Louise, verkligen! :)

2009-09-15 @ 20:04:13
URL: http://lillfannie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, tack Johanna ;P

2009-09-15 @ 21:07:03
Postat av: ellenor ekström

VAD SÖÖT HON ÄR!!! PUSS<3

2009-09-15 @ 21:45:13
URL: http://ingridellenorekstrom.blogg.se/
Postat av: linnea

MIN VICKAN!!! <3 haha :D

2009-09-16 @ 23:01:46
URL: http://linneiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0