Vem har laddat min mobil med 200 spänn?

Vem är min anonyma hjälpare som laddat min mobil med 200 kronor??? ;D

I förrgår hade jag haft slut på pengarna på mobilen i typ en vecka och kände att det skulle dröja innan jag kunde scjicka sms igen eftersom att jag är luspank och är skyldig alla pengar. Men så plötsligt får jag ett sånt påfyllnings-sms där det står att mobilen laddats med 200 spänn!! :O Jag blev jätteglad och tänkte att det kanske var mamma som hade laddat den via internet för det har hon gjort en gång innan. Visserligen bad jag henne då och hon brukar alltid tycka att jag ska betala sånt själv men vem skulle det annars kunna vara? Sen måste man ju fylla i att det är telenor messamera-kontankort för att jag ska få gratissms:en så jag tänkte att mamma kanske missat det. Innan jag hann testa sms:a för att kolla ifall jag hade gratis-sms eller inte så fick jag ett till sms där det stod att jag hade fått mina 3000 gratis-sms. :D När jag kom hem frågade jag både mamma och pappa om de hade laddat min mobil med pengar men båda svarade nej! :O Så nu undrar jag; vem är min anonyma räddare i nöden!? ;P

Det känns som om jag kommer skriva många blogginlägg framöver för vi har en massa halvlånga raster då man sätter sig vid en data och går in på blogen. Jag ska försöka skriva lite intressantare blogginlägg så att ni inte tröttnar ;)

Dagens avslöjande: Mitt självförtroende går upp och ner. jag är ofta väääldigt ego för att plötsligt sjunka ner till att ha världens sämsta självförtroende.

Några försläg på vad jag ska anordna för tävling för att utge mitt lösenord till den hemliga bloggen som förstapris? ;D

Pussokramskumbanan


Kommentarer
Postat av: HAHAHAHAHA

JAG KAN SE DIG!!!

2009-09-04 @ 10:53:10
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag säger ju det, det är säkert Gud som har skickat ner lite pengar till dej ;)

2009-09-04 @ 10:53:58
URL: http://emmaakessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0