Pool-party

Igår hade LEM pool-party! :D J:et kunde tyvär inte komma :'(

Malin hängde med mig efter skolan och vi lagade "Rössti" (typ potatisplättar xD) till huvudrätt och chokladtårta till efterrätt xD När Emma kom åkte vi till Solhaga (mina morföräldrars hus) och där käka vi, flummade, kolla på idol och badade Yakuzzi! ;D Vi hade riktigt mysigt och det känns som om Yakuzzin alltid lockar fram djupa, intressanta snack.

Vi klarade knappt gå upp för trappan för att se på idol för vi skrattade så mycket. Vi skrattade åt allt. Jag citerar Emma: "Pax för uttrycket "Vi var fulla på vårt eget sätt" på bloggen!" Haha, det var ju såklart också sjukt roligt då. En annan sak som fick oss att lägga oss dubbla av skratt var när jag skulle flytta en liten lampa som stod på bordet. Jag ryckte i sladden och precis då la ljudet av! :O Så vi hörde aldrig om Jesus sjöng bra eller dåligt! Jag fattar inte hur ljudet på Tv:n kunde lägga av när jag drog i sladden för sladdarna mellan TV:n och lampan hade ingen som helst connection! xD




Dagens avslöjande: Jag åt en deciliter socker igår.

Nä, nu ska jag försöka klippa gräset igen. Vi lånar grannens gräsklippare så länge xD

// LisFis

Kommentarer
Postat av: RasMus

oh nice tårta ;)

2009-09-12 @ 12:50:26
URL: http://rasmusjohanssons.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahha!! ja just det! det får jag inte glömma att skriva upp på bloggen ju :D hahaha, jag har nog aldrig haft så kul, höll ju på att kiss på mej! <3 tack för igår.

2009-09-12 @ 22:36:12
URL: http://emmaakessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0