Hööööstlov!! :D

Första dan på höstlovet (om man inte räknar helgen då) och det känns ooootroligt bra! ;D Sara och Julia är här nu och de har sovit över sen igår.

Igår hjälpte jag syrran med att fixa en blogg. Den är misstänkt lik min xD ...fast rosa. ;)


Veckans utmaning: Äta tio frukter om dagen och köra min snabba magstyrka varje kväll.

Förra veckans utmaning gick sisådär. (a) Jag spelade inte piano en halvtimme om dagen men åtminstone lite mer än vanligt. Jag handlade inget på hela veckan (förutom betalde skulder och en liten kvällsmat i lördags i Kristiansstad på UG träffen).

Pusselipusspuss på er! ;*

Kommentarer
Postat av: Rasmus

SV: Rack själv? haha ja man borde skapa en ny sport kallad trapphoppning haha vi hade ägd alla haha^^ xD

2009-10-26 @ 14:52:59
URL: http://rasmusjohanssons.blogg.se/
Postat av: Jossan

TIO frukter om dan? haha då hade jag varit mätt sedan ;) usch så dålig jag känner mej. jag äter typ 10 frukter OM ÅRET eller så :o xD

2009-11-01 @ 18:31:14
URL: http://youngspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0