Äntligen!!! ;)

Jag sitter vid datorn för första gången på en vecka! Snacka om att det känns härligt att sitta här igen ;) Jag har samlat på mig grejer att skriva om hela veckan så det blir nog mycket bloggande framöver. Dock inte så mycket just nu för jag ska till skolan snart och har inte gjort mig i ordning än (Rusade upp till datorn så fort jag vaknade x)).

Förra veckans mål gick bra och jag och Malin varken satt vid datorn (förutom skolarbete) eller åt några kakor eller godis på hela veckan. (Jag var inte frukterian)

Jag hoppas att jag får tillbaka lite läsare nu för förra veckans mål fick verkligen blogg-statistiken att sjunka. x)

Gårdagens citat:
Av Emma (Edvardsson): Ååååh! Sofiiie! Du ska alltid sinka oss!
Av pappa när vi lyssna på julskivan vi spelat in:
Emelie: Vad var det som lät?
Pappa: Det var Vickan som skrek.
Emelie: Nä, vänta. Spola tillbaka.
Det visade sig att det var jag som sjöng -.-

Jag har tagit en massa foto i veckan också, men det kommer senare idag. ;)

En sista viktig grej, Tussen födde en död, missbildad kattunge i pappas säng igår.

Pöss
//Lojsan


Kommentarer
Postat av: Jossan

HAHAH, "det visade sig vara jag som sjöng" xD gulligt juee ;)



tråkigt detdär med kattungen förresten :(



sv: tihi tack :D

2009-10-19 @ 10:50:25
URL: http://youngspirit.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Grattis till klarningen eller va man säger? ahah:P



haha va elak din pappa e :P

2009-10-19 @ 14:16:21
Postat av: Rasmus

haha nee stackare :P

2009-10-19 @ 16:21:50
Postat av: malin

sv; tack som tusan! :D

2009-10-19 @ 19:56:18
URL: http://mainstay.blogg.se/
Postat av: Emma

hahaha.. det var kul det med : det var jag som sjöng! ;D sorry... :P

2009-10-19 @ 20:49:43
URL: http://emmaakessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0