59 frågor Malin vill att jag ska besvara x)

Malin utmanade mig...
1. Hur gammal är du om fem år? 21 år gammal...
2. Vealin m var den sista du träffade? Syrran och hennes kompis som sitter där uppe vid TV:n
3. Hur lång är du? 1,63.
4. Vilken var den senaste film du sett? The bucketlist
5. Vem ringde du senast? Mamma.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ”Oki. Hör av dig :)” till Olivia.
7. Vad är dagens planer? Vad jag har gjort idag eller vad jag har kvar att göra? x) Jag har städat min byrå, klippt gräset, tränat, duschat, fixat med JL-bloggen, passat Vickan, rensat min skrivbordslåda och tittat på film i EFS. 
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på om jag har mycket eller lite att prata om och vem jag ska prata med.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Pecis.
11. Vilken ögonfärg har du? blått.
12. När vaknade du idag? 9
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja.
14. Vilken är din favoritplats? Jag har många favoriter. ;) Bänken vid havet, naturresarvatet på Koh Lanta m.fl.
15. Vilken plats föredrar du minst? vet inte.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? hmm, då är jag 26... antagligen pluggar jag fortfarande, men jag vet inte..
17. Vad skrämde dig som barn? Häxan i Snövit.
18. Vem fick dig att skratta senast? Pappa? Malin?
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? har ingen egen, men den jag är på nu (mammas) är bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? Ett x) Nä, två om man räknar med Thailand, men det heter väl inte äns landskap där?
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Bartfota. Fast just nu kanske det är strumpor. ;)
25. Är du social? ja.
26. Vilken är din favoritglass? Magnum mandel
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa en egen dator, skänka bort litegrann x) Och bjuda alla i min klass på pizza! xD höhö
28. Tycker du om kinamat? yes.
29. Tycker du om kaffe? Nej
30. Vad dricker du till frukost? Vatten eller mjölk.
31. Sover du på någon särskild sida? Jag sover på sidan.
32. Kan du spela poker? lite. x)
33. Tycker du om att mysa? Jaa
34. Är du en beroendemänniska? Nej. Lite av datan kanske, men jag klarade mig utan den i en vecka.
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
36. Vill du ha barn? Ja.
37. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite tyska och thailändska.
38. Har du någonsin åkt ambulans? nej
39. Föredrar du havet eller en pool? havet
40. Vad spenderar du helst pengar på? aktiviteter och buuus ;)
41. Äger du dyra smycken? Ja
42. Har du någon gång testat narkotika? Huvudvärkstablett?
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Välling (a)
44. Vem är den roligaste människan du känner? Jah känner många roliga människor. 
45. Välj ett ärr på din kropp? Den i pannan, efter när jag och papp hade kuddkrig och jag slog i huvudet i nattduksbordet. x)
46. Vad har du för ringsignal? Take my hand med Shawn McDonald
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja.
48. Flirtar du mycket? nej?
49. Vart togs din profilbild för din blogg? På mitt rum.
50. Kan du byta olja på bilen? nej. x)
51. Har du fått fortkörningsböter? nej
52. Vilken var den senaste bok du läste? Da Vinci koden
53. Läser du dagstidningen? nej (a)

54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
55. Dansar du i bilen? haha, lätt fett att jag gör. Om headband gälls xD
56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM.
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ingen aning
58. När var du i kyrkan senast? Precis xD
59. Vilka personer utmanar du att fylla i detta? Ingen ska behöva göra det här seega testet. ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Vi har samma favoritglass :D

2009-10-28 @ 22:05:20
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0