Min bortskämda lillasyster

Igår när Vickan precis ätit glass till kvällsmat och kramat pappa allt vad hon kunde så fråga pappa: "Wow, vad du är stark! Hur kan du ha blivit så stark?" Vockan svarade: "Jag har ätit glass!" xD hahahahahahahahah

Och imorse när jag "passa" Vickan och hade satt henne framför Tv:n så gick pappa förbi. Då sa hon: "Pappa! jag vill ha napp och varm oboy!" xD

Veckans utmaing: Äta sakta och försöka att inte äta nåt mål mat på mindre än en kvart. Det är kanske inte så svårt men jag behöver verkligen tänka på det för som det är nu så äter jag i turbofart tills jag är så mätt så jag nästan soyr. Mitt motto är typ att hinna äta så mycket som möjligt på den tiden de andra äter. hehe...

Pöss

Kommentarer
Postat av: malin

svar: ja, det var läskigt som tusan. men ja, helt oskadd. bara chock. ingen skada. grateful.

2009-11-23 @ 17:37:17
URL: http://mainstay.blogg.se/
Postat av: LIZETTE

haha , veckans utmaning borde jagnog oxå tänka på , hahah :D

2009-11-26 @ 21:19:22
URL: http://lizettenilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0