Ullaareeeed!

Idag har jag, syrran, mamma, Vickan och Jollis varit på Gekås i Ullared. Visste ni att det är staden som heter Ullared, inte affären? ;P Vi hade i alla fall jättekul och mitt nya shoppingrekord på Ullared är nu 1110 kronor och 50 öre. ;O Jag och Johanna kännde för att komma dit likadana så det var en hel del som glodde på oss. Till och med vickan förväxlade oss en gång när hon skulle gå till mig och gick till Johanna istället. xD

Här kommer lite bilder från bilresan dit
      

så satt jag bredvis en pratglad, antagligen ganska ensam gammal farbror som puffade till mig lite lätt i sidan och sa: "Du borde nog inte lägga din bulle där för de kom precis någon och rengjorde med ett spray och det kan vara giftigt." xD Lite senare: "Nu kom jag på vad det heter! Sånt där M(nåntingnånting, kommer inte ihåg) spray heter det!". efter ännu ett tag puffar han till mig på armen igen och säger: "Där bort i hörnet står hon med den där spray-flaskan, det var det spayet hon hade." Jag bara: "okey...". Höhö. Han fortsatte prata med mog och Johanna och jag kom inte på nåt bättre att säga en "mmm". xD

God Natt!
// L

Kommentarer
Postat av: Jollis

Hahaha.. vem bryr sig om vad ett sraymedel heter? Haha! xP

2009-08-08 @ 12:00:08
URL: http://johannagiselsson.blogg.se/
Postat av: louise

Ja han verkade vara väldigt intresserad ;P

2009-08-09 @ 15:16:48
URL: http://louise.gunnarsson.blogg.se/
Postat av: Emma

åååh neeej fy va kul med Ullared!! :D

2009-08-10 @ 09:50:58
URL: http://emmaakessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0