Mammas födelsedag

Idag är det mammas födelsedag och vi började dagen med att gratta henne och av mig fick hon bland annat en kopp som det stod "världens bästa mamma" på med Caffe Latte i. :)

Vi har gått runt och gjort en massa onödiga tråk-grejer idag i Oslo. Vi har varit på TVÅ musséum, det är nog något av de tråkigaste jag vet. xD Eller det bror kanske på vad det är för muséer. Dessa var om folk som åkt till nordpoolen och andra ställen med båt. (Kon-tiki-muséet var det ena).








Jag och Emelie snodde en massa helium-ballonger från nåt stånd och hade lite kul med dem. xD Det är sjukt vad roligt man snackar med sånna asså. xD

Nu sitter jag på ett internetcafé på båten tillbaka till Danmark. Vi har precis ätit värsta feta buffén och jag är propp-mätt. När jag börjat kränga finns det inget som kan stoppa mig.

Imorgon ska jag på ledarträff i Jonstorp, trøäna-tills-du-dör-/spring-tills-du-får-astmaanfall-träning på gympan och nästa vecka börjar vår klass med det riktiga schemat, vilket innebär att pluggandet startar.
Puss och kram
//Louise Gunnisson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0