ÄÅNTLIGEN HEEEMMA!!! ;D

Heej! Nu lovar jag att jag ska börja skriva igen ;P Det har hänt så sjukt mkt på den här månaden jag har varit borta. Jag har varit å husbilssemester, sovit över hos Johanna, varit ledare på ett barnläger, sovit över hos Johanna igen (två nätter. Vi fick besök av Simon och Martin och vi var på Väla), varit på återträff men konfisarna och varit på PUUULS! ;D Det har faktiskt varit rätt skönt att knappt ha suttit vid datorn på en månad nu.





Jag och Johanna har såklart busat igen och den här gången gick det så långt att vi fick en utskällning inför alla 200 personerna på Puls. xD De sa att vi var omogna och att vi kunde packa våra väskor och åka hem ifall vi inte la av. De nämnde inte våra namn men det var riktat direkt till oss. Men vi tyckte faktiskt att det var mest kul för de hjälpte ju till att göra JL berömda. ;P








Jag skulle också vilja nämna en hel del personer som har gjort den här månaden till den bästa på sommarlovet. Min fantastiska syster Emelie och jag har faktiskt haft riktigt kul, vi har nog en bättre relation än de flesta syskon. Utan henne hade jag aldrig pallat husbilssemester i två veckor. Olivia och alla hennes kompisar som jag träffade på Öland har också varit jättekul att träffa. Det var ju ett år sedan senast. Vi pratade om en  massa gamla Koh Lanta minnen och jag längtar bara mer och mer tills den 12:e december! Så har vi ju Martin och Simon som jag och Johanna hade en rolig kväll med för nån vecka sen. Ice age två är sjukt kul och det blir bara roligare när man tittar tillsammans med härliga kompisar. Sen har vi Agge, Daniel, David, Emma, Malin, Mathilda och Mange som jag hade fantastiskt roliga ledarsamlingar med på barnlägret ;P Känner du Petrus? han var en fiskare. Jag vill också tacka alla mina konfakompisar som är de bästa vännerna man kan ha. Och så vill jag tacka alla som var med på puls. Vi hade sjukt kul. Ett särskilt tack går till Amanda Wallin som hjälpte JL med sina bus och som jag var mkt med under lägret (särskilt när Johanna och Simon gömde sig på sina rum x). Sist men inte minst; Ett STORT TACK till JOHANNA GISELSSON som jag aldrig hade klarat mig utan. Jag älskar dig.
 
Vet ni vad som är rätt fantastiskt?! Jag var inte det minsta gnällig mot min familj när jag kom hem idag. Det brukar jag alltid vara efter läger. Och jag var ju inte pigg heller precis. Men jag tyckte för en gångs skull att det var kul att berätta för dem om allt jag gjort under de två veckorna jag varit borta från dem.

Bläddra gärna ner och kolla på de andra bilderna jag har laddat upp från husbilssemestern. ;*
Pussochkramjagälskarer!
//Louise

Kommentarer
Postat av: Din Jollis!

Hej! Vad fin din blogg har blivit! Du får visa mig sen hur man gör! ;) Förlåt att jag o Simon stack iväg ibland.. men det är bara för att han har jobbat så mycket i sommar så har vi inte träffats så mycket. Men vad hade PULS blivit utan dig!? Tack själv för allt! Jag älskar dig! Och den där utskällningen.. asså det är inte så många som får en sån, OCH dessutom är stolta över den! ;D And NEXT: Ullared, here we come! xD <3

2009-08-04 @ 19:11:58
URL: http://johannagiselsson.blogg.se/
Postat av: Amanda :D

Tack själv! Jag hade grymt kul med dig =D

Lööve <3 ^^

2009-08-05 @ 14:08:43
Postat av: Louise

Men det är klart jag förstår Jollis. jag hade gjort detsamma om jag hade en pojkvän ;P

2009-08-05 @ 18:48:26
URL: http://louise.gunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0