Hej jetlag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar min stora flicka !

2014-01-10 @ 15:52:50
Postat av: farmor

hej kära Louise!så gott,att resan gick bra!roligt o se dej på bloggen igen nuhar du startat ett nytt läsår och det blir säkert innehållsrikt! jag saknar dej , men följer dej i bön!Varma kramar farmor /

2014-01-11 @ 06:59:07
Postat av: Anna

Hej goa Louise! Även om vi inte hann träffa dig så många gånger så var det roligt att se dig som ängel på julafton!! Vi kommer också följa dig med bön under året. Jag tittar på din blogg varje! Pelle och Erika hälsar! Kram/Anna

Svar: Tack Anna! Ja, jag hade sett fram emot att snacka med dig lite mer men det får bli nästa år. Jätteroligt att veta att du läser min blogg! Hälsa Erika! Kram
Louise Gunnarsson

2014-01-11 @ 16:23:52
Postat av: Veronika

Åh, jag missade ju dig när du var hemma i Sverige! Jag saknar dig! Kram

Svar: Veronika! Ja, sjukt trist, hade gärna träffat dig! Saknar dig med! Kram!
Louise Gunnarsson

2014-02-18 @ 19:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0