My dance solo

Denna terminen har en av mina "skoluppgifter" varit att koreografera ett eget danssolo. Mitt handla om att byta fokus från sig själv till Gud och vad han kan göra istllet för att frustrera sig över sina egna begränsningar. 
 
 
 
Jag hade ambitionen om att göra ALLT själv. Komponera låten, spel in den när jag spelar, koreografera dansen och sen då dansa den. Ångrar lite nu att jag la så mycket tid på att komponera en låt som inte blev så bra inspelad istället för att ta vilken annan musik som helst. Men ändå stolt över mitt resultat. Jag är pepp på att koreografera nästa dans som kommer vara en group-dance. 
 
Puss
/L

Kommentarer
Postat av: Jalle

Jättebra , va bra du gör det . Känner igen pianopartierna efter pausen ;)

Svar: Tack pappa! Haha, ja det var de jag snodde från dig. ;)
Louise Gunnarsson

2013-06-17 @ 17:58:46
Postat av: Anna B

Så bra, Louise! Jag tror jag förstod känslorna du ville förmedla och du är så duktig på att dansa!Kramar/Anna

Svar: Tack så mycket Anna! Kram
Louise Gunnarsson

2013-06-19 @ 18:30:05
Postat av: Malin

haru skrivit pianolåten själv?

Svar: typ ;) "realease-delen" är pappas verk :) så början skrev jag.
Louise Gunnarsson

2013-06-22 @ 12:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0