Mid-semester summary


Kommentarer
Postat av: Farmor

tack Louise för midsemester summeringen!Det var verkligen intressant ohörda dej!t.o m jagkunde höra dej tydligt.Naturen i Ustralienverkarunderbar.Att dukar det bra och trivs förstår jag!Du är riktvälsignad!!Kära hälsningar

m psalm 37: 3-4 farmor

Svar: Tack farmor för din kommentar! Vad bra att det hördes bättre den här gången. Jag har hört att ni också haft en underbar sommar. Jag hälsar tillbaka med orspråksboken 3:5-10. Kramar
Louise Gunnarsson

2013-07-27 @ 16:02:42
Postat av: Anna B

Hej goa Louise! Det var verkligen en rolig summering och som Maja skrev så hördes det riktigt bra denna gången och man såg dig bra! Absolut att en sådan vistelse som du är på förändrar din karaktär! Att få leva så nära Gud och för Gud både i utbildningen och privat påverkar såklart! Hoppas nästa termin blir precis lika givande! Vad betyder det att du "ialla fall kommer hem och hälsar på om fyra månader.."? Finns det planer på att åka ner igen och gå längre på skolan? Kramar (Pelle o Erika hälsar!)

Svar: Hej Anna! Roligt att du fortfarande följer mig. :) Vad bra, jag testade ett annat sätt att spela in och det funkade uppenbarligen mycket bättre. Har inget tvivel om att nästa termin också kommer vara lifechanging. Haha, ja, jag har börjat fundera på ett andra år men längtar samtidigt hem en hel del så vi får se. Ingenting är bestämt än. Min room-mate Daniella ska med största sannolikhet stanna ytterligare ett år. Hälsa tillbaka! Kramar
Louise Gunnarsson

2013-07-27 @ 21:54:43
Postat av: Anonym

Hade varit kul att få en presentation av dina närmsta vänner? Eller en glimt från en vanlig dag i skolan! Puss älskar dig!

Svar: Ja, det är jag jättesugen på att göra. Men jag har inget att filma med! :( Till och med min skruttiga mobilkamera är paj. :( Men jag ska se om jag kan låna någons. Puss o kram!
Louise Gunnarsson

2013-07-28 @ 22:34:30
Postat av: Anonym

Det var mamma som skrev det senaste senaste inlägget.

2013-07-28 @ 22:36:12
Postat av: benedicte

Louise du är fin och jag saknar dig och det är fantastiskt att få höra hur bra du har det och vad det är som gör det så bra! Mest det jag ville säga. Och att du ska veta att jag läser din blogg och ber för dig. (Även om jag oftast är kass på att kommentera.)
Och jag känner verkligen igen det där med att sakna människor hemma fast man egentligen har det helt fantastiskt där man är och liksom på nåt sätt vill kunna vara på två ställen samtidigt... <3 KRAM

Svar: Bene! :D Jag saknar DIG! Vad glad jag blir att du läser min blogg. Ja, jag tror man känner så var man än är, hur bra det än är. Man behöver bara vara disciplinerad nog att fokusera på nuet och på vad som är bra här. Kram kossbanan <3
Louise Gunnarsson

2013-07-31 @ 21:12:57
URL: http://benedicte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0