Well... life is awesome

Jag har inte fatt hit min dator an sa det drojer lite innan jag kommer kunna skriva pa normal svenska och ladda upp videobloggar och sant. Men. Jag ville bara beratta att jag lever och har det jattebra har so far. Hillsong is really great och det ar jattelatt att skaffa nya vanner. Jag ar sa otroligt taggad infor att borja skolan som borjar om tva veckor.
Sahar valkomnade blir vi.
 
Jag delar rum med en tjej som heter Daniella, svensk Helsingborgare. I huset bor ytterligare fyra tjejer from all around the world. Det ar ett jattemysigt hus och ligger i ett jattefint omrade. Sa jag e glad.
 
Nar det galler engslakan tycker jag fortfarande att jag talar retardish men det kommer val sa smaningom. Daniella pratar jattebra sa jag forsoker bara haka pa hennes engelska.
 
Det var mycket sorligare an jag trodde att lamna familjen men jag ryckte upp mig hyffsat snabbt ocksa sa I'm fine.
 
Jag och Vickan innan de stack.
 
Jag har satt upp en massa foton pa min vagg dar hemma for att minnas Sverige. Kollaget blir storre for varje dag.
 
I forrgar akte vi pa en utflykt med alla nya studenter till Bondi beach och med farjan genom Sydney. Amazingly beautiful.
 
Love you
L

Kommentarer
Postat av: Malin

Åg fina du! Tycker om dig :)

2013-01-18 @ 16:47:06
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se
Postat av: Emma

Åh! Lop! Du verkar ha det jättebra! massvis med pussar och kramar till dig!!

2013-01-19 @ 17:01:25
URL: http://emmaakessons.blogg.se
Postat av: Anonym

Nu har du dator så .... Dags att börja blogga kanse ?

2013-02-03 @ 14:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0