We are the chipmunks


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad du verkar ha kul! Jag skulle också vilja göra något sånt efter studenten! Får jag fråga en sak, hur mycket kostade det/kommer det att kosta? Med allting, resa, boende, skola och så! Kram!

Svar: Det tycker jag absolut att du ska, du skulle inte ångra det! Det var en bra fråga! ;) Skolavgiften på denna skolan är 30 000 för ett år. Biljetter hit kostar några tusen. Jag har boende för 4000 kronor i månaden. Maten kostar ungefär som i Sverige. Sammanlagt ligger det någ runt 100 000 kronor för ett år men man kan lätt spendera ännu mycket mer om man inte hålller på sin studentbudgett. Tänk också på att CSN inte ger studiemedel för skolor utomlands om du kan gå samma utbildning i Sverige. Fråga gärna mer om du är undrar något. :)
Louise Gunnarsson

2013-02-26 @ 17:11:54
URL: http://eliinvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0