Hillsong College


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh! Lop!!! jag saknar dig! och det verkar som att du har det asfett där nere/borta/whatever. PUUUUSSS

Svar: Jag saknar dig med! Kommer du ihåg slutet av trean när vi var så sjukt tighta? Jag vill umgås med dig så igen! Älskar dig frugan!
Louise Gunnarsson

2013-02-15 @ 21:15:15
URL: http://emmaakessons.blogg.se
Postat av: Malin

Glad att du trivs och har det så bra 😊😊❤

2013-02-17 @ 17:08:15
Postat av: farmor

kära Louise!Jag saknar dej,men gläder mej åt ,att du trivs så bra.du gav en så bra redovisning över vad din skola står för.det blir nog ett välsignat år för dej!Nu firar vi påsken och får glädjas åt dess budskap,att Kristus lever.

Svar: Wow! Du kommenterar min blogg! Bra jobbat farmor! ;)
Louise Gunnarsson

2013-03-24 @ 07:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0