Rondy's recording from Blue Mountains


Kommentarer
Postat av: farmor

vilket fint bildklipp!,Det var nog en äventyrlig utflykt!Tänk. Vad du får vara med om mycke spännande!,

Svar: Tack för dina kommentarer farmor!
Louise Gunnarsson

2013-04-07 @ 13:19:02
Postat av: Nici

hej!
Jag är en tjej från stockholm som också planerar att gå Hillsong Leadership College, förhoppningsvis till nästa år. Hittade din blogg och skulle verkligen uppskatta om du kunde svara på lite frågor jag har, eftersom du verkar ha det så grymt bra där nere.

Om du har tid får du jättegärna mejla mig, så kan jag ställa lite enkla frågor

[email protected]

tack på förhand! hoppas att du verkligen får ut det mesta av din tid på college!

2013-04-10 @ 21:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0