Lösningen!

Jag tror du känner igen dig i känslan av att plötsligt vilja städa ditt rum när du fått en annan jobbigare , viktigare uppgift framför dig. När du sätter dig ner vi skrivbordet och ska plugga på biologiprovet till imorgon så kommer du på att dina skrivbordslådor faktiskt är väldigt stökiga och är i desperat behov av att någon städar dem. Precis denna känsla har jag fyllts med ett antal gånger under de senaste veckorna. Anledningen heter projektarbete.

Men nu har jag lösningen vi alla behöver! Ge mig en ännu jobbigare uppgift (om det är möjligt), som är ännu viktigare att snabbt bli klar med, DÅ kommer jag istället för att lägga all kraft på denna nya uppgift att sätta igång med mitt projektarbete.





Kommentarer
Postat av: Emma

Åh! fy va smart du är kvinna! Frågan är bara vad den där uppgiften ska vara.. hrm..

2012-03-26 @ 21:22:10
URL: http://emmaakessons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det blir nog inte riktigt så enkelt.

När du har hittat någonting tråkigare än projektarbetet så har du fortfarande ditt stökiga? rum kvar att fixa iordning

Du kommer nog välja det minst tråkiga av de tre alternativ du dras med

2012-03-28 @ 10:50:34
Postat av: Louise

okej kanske. Om det kommer räcka för att fylla min duktighetskänsla. Kanske kommer jag ge mig på projektarbetet för att känna att jag åstadkomit någonting.

2012-03-28 @ 11:43:44
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kan ju be någon ta hand om någonting du värdesätter som du inte kan få tillbaka förän du är klar med arbetet

2012-03-28 @ 14:39:02
Postat av: Louise

Nja. Jo, jobbigt men säkert effektivt.

2012-03-28 @ 23:17:38
URL: http://louisegunnar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0