Jag tror jag är rätt glad idag

Jag är glad idag. Just nu i alla fall. Men i morse när jag vaknade (för sent) och titta mig i spegeln insåg jag direkt att det var en keps-dag, min nya frilla lever nämnligen sitt eget liv ibland. Så nu har jag keps, skinnjacka och kort frilla. I feel cool.

Vet ni? Varje gång jag startar om min mobil så har den ändrat någon inställning och igår ändra den tillbaka till dansk sms-text igen. Men då starta jag om den igen, och nu är det bra igen. Funderar på att lämna in den på psyket.

I helgen ska Alfred komma hit och ikväll ska vi ha våffelkväll med lite andra trevliga människor. Det ska bli kul. Nu ska jag snart dra och fika med Emma, Mallan och Amanda. Trevlig helg på er!



Kommentarer
Postat av: Ellie

Svar: Det stämmer, det är inte regnperiod nu men det känns som det eftersom att det regnar morgon och kväll :P Nja, så kallt är det inte, lite kyligt bara :/

2011-03-26 @ 07:45:24
URL: http://elinoreterngard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0