In my head

Har du nån gång tänkt på att du kanske är den enda människan på jorden? Lite som i "True-mans-show", någon har satt ner dig här nere bara för att se hur du reagerar på allt som händer dig. Egentligen finns bara du, allt annat är en illuson, eller gjort för exeperimentet med dig.

Har du nån gång börjat rusa iväg i tankarna och fundera över hur ditt liv kommer se ut om några år. Denna veckan har jag jätteofta tänkt på: "Hur skulle denna situationen se ut om jag var gift och mamma?". Wicked.

En annan tanke: Vi är allihop lika kassa. På samma nivå hela högen. Jag är inte mer värd en nån annan och förtjänar inte mer uppmärksamhet.

Varför går jag i skolan egentligen? Vad är det jag kämpar för, har jag nån motivation? Nä, snart motivationen slut. FEEEL! Malin om du läser detta, nu ska jag vända detta till nåt positivt: Skolan ska inte va mitt allt och självklart ska jag hitta på andra roliga grejer men det kan faktiskt vara rätt bra att gå i skolan om jag inte vill sluta som tiggare. Dessutom tror jag att jag hade tyckt det var jättetråkigt att inte gå i skolan, vad skulle jag hitta på då liksom? Man träffar så många härliga människor i skolan...

Nästa vecka ska jag göra läskiga grejer. Typ prata med läskiga människor och sånt. Jag är rätt rädd av mig. Faktiskt.

Jag flummar.



Kommentarer
Postat av: sofie

louise mår du bra?:P

2011-01-21 @ 17:07:06
Postat av: emelie

hahahaha, sofie x)



llollo!! :D

2011-01-21 @ 21:27:33
URL: http://gunnarssonemelie.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha, jag mår jättebra Sofie ;)

2011-01-22 @ 20:57:08
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: haha ja förmodligen tyckte du om det ja.. ;)

Tack för idag vännen. Kan säga att det blev en hel del bra bilder på dig, din snygging! <3

2011-01-22 @ 23:56:46
URL: http://emmaakessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0