Jag skriver ett inlägg.


Just nu befinner jag mig på Mallorca. Jag är för tillfället den enda i huset som inte drabbats av maginfluensa de senaste dagarna och det känns ju sisådär bra. Dock har jag övertygat mig själv om att jag kan bestämma mig för att inte bli sjukt. i'ts all in your brain. Vi får väl se hur det går.

På senste tiden har jag drömt mycket om att resa. Jag längtar tills jag tagit studenten då finns det inte längre något som hindrar mig. Okej, pengar? Men det löser sig. Jag kan ju allti jobba utomlands.

Dagarna här har varit überchill. I förrgår var jag och syrran hemma själva hela dagen och käka en massa onyttigt skit och tittade på Grey's anatomy. Helt perfekt.

Jag är ledsen, men ni får inga bilder än. De enda bilderna jag har är på mammas och pappas iphones och det pallar jag inte fixa med just nu.

Hoppas att ni har det kul hemma i regniga Sverige!

Ps. Jag vet. Denna designen är bara jobbig att se på. Jag lovar er en ny så fort jag och Emma haft en ny photosession. Ds.

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA :D Åh jag längtar tills du kommer hem, då ska det fotas ;)

2011-08-17 @ 22:18:34
URL: http://emmaakessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0