Thailand 2011 - del II


Lika?



Igelkotten och Malin. Dessa bilderna är från Bahra. Men på lördagen fick vi äntligen komma hem till vårt eget hus.



Så sjukt gott. (Okej Eme, jag säger det: Det är min syster som tagit bilden. -.-)




Victoria, min übersöta lillsyster.


Jag och Emma.


Ingen ovanlig syn i Thailand. Fast de flesta har inte hjälm. Såhär går det till när man tvingas sitta stilla på en moped under en längre period, enligt Emelie:

De fem faserna du tvingas genomgå när du sitter på en moped några timmar:

1: Du känner dig lite obekvämt inklämd.

2: Det börjar värka i rumpan av mopedsittsen och du byter gärna ställning.

3: Ditt rumpfett kläms in under benen på personen bakom.

4: Du är så pass svettig att du nästan halkar av mopeden.

5: Du skiter i hur svettig du är och hur mycket rumpfett som klämts in under personen bakom för du har inte längre någon känsel i rumpan.

Haaavet! Både bilden här uppe och den precis nedanför är från Somewhere else på Long Beach.

Vi var tvugna att plugga lite också...

Vickan igen. Malin har tagit bilden.

 


Snyggt, right? ;)


Åsså gjorde vi armband.


Och drack massvis med shake.


Mamma, pappa och Vickan i Saladan.




Nu har jag laddat upp hur många bilder som helst. Dags att sova, klockan är ju trots allt ett på natten i mitt huvud. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0