Andas in ...och ut.

Jag sitter hemma hos mormor och morfar och hittade lite gamla roliga bilder.



Första dagen i Sverige på ett år. 




aw, sööt.




...eller inte.




Fast jo.











Idag ska jag bara vila ut mig och ladda inför veckan som kommer. Ann-Kathrin som är utbytesstudent från Tyskland ska komma ikväll och det lär bli en häktiskt vecka för mig. Det är inte bara det att jag ska underhålla henne hela veckan, hon har dessutom ett helt annat schema än jag vilket innebär att jag kommer få följa med henne till skolan klockan 8 varje morgon fast att jag har sovmorgon nästan alla dra i veckan. Men det ska bli kul att träffa tyskarna. Faktiskt.

Vi har nu flyttat in hos mormor och morfar och jag ska inte göra sådär särskilt mycket förrän ikväll. Skönt. Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

I know segt att lämna sin tysk och sen sitta i skolan till kl 10...

2010-09-11 @ 17:10:18
URL: http://annaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0