Systrarna Gunnarsson


Jag och Emelie har flummat hela dagen. Efter lunch gick jag upp och la mig i sängen för att sova middag eller nåt (hade inget bättre att göra) och sen kommer Eme och lägger sig bredvid mig. Vi börjar fundera på vad vi kan hitta på och turas om att komma med förslag. Mina förslag var typ utflykter och sånt medans Emes var att glo på en massa filmer och kränga mat. x)

Senare gör vi precis samma sak (pratar om vad vi ska göra) ute på gräsmattan och vi var så sjukt flummiga. Jag skrattade så att jag fick ont i magen OCH började gråta. ;) Eme säger: "Om ett gott skratt förlänger livet så är vi odödliga".

Sen tvingade mamma och pappa med oss till byafesten i hässlebo och den började med en tipsrunda. Första frågan:

Har en snigel penis?
1. Ja, den har en mycket liten penis.
X. Nej, ingen alls.
2. Snigeln är tvåkönad.

Höhö. Som tur var lyckades jag och Emelie smita undan relativt tidigt efter att ha tatt e snabb korv. (a)

Pösshej<3

Kommentarer
Postat av: sofie

asså louise:P du kan ju inte skriva såna frågor på din blogg haha, nu va jag ju tvungen o kolla upp svaret, så de va de som jag trodde;)

2010-06-13 @ 00:04:34
URL: http://sofieua.blogg.se/
Postat av: Jossan

hahahah gillar tipsfrågan skarpt ;) gud vad kul att ha en syster att flumma runt med ibland, min stackars bror har nämligen ingen humor :o ;)

2010-06-13 @ 21:02:00
URL: http://youngspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0