Vilken vecka! :D

Grüss Gott!

Jag har haft en fantastisk vecka i Österrike men mycket skratt och härlig skidåkning. Jag sov i ett stort rum med en fin toalett på Sloss Mittersill tillsammans med Emma, Johanna, Malin, Ellenor och min nästkusin Sofia. Vi fick säkert det största rummet av alla och i det rummet vi sov i har en dansk drottning firat sin bröllopsnatt! ;O Det är också samma rum som en prinsessa smet in i genom en hemlig dörr för att träffa sin hemliga älskare. Slottet har en lång och intressant historia och vi fick faktiskt vara med på en guidad tur runt i slottet, bland annat besökte vi fängelsehålorna.

Vissa av bilderna är inte mina, klicka på dem för att se var de kommer ifrån. ;)






Jag testa snowboard


Coolingen Simon


Kai ramla i svarta backen...











Det härligaste minnet jag har från resan är när jag, Emma, Erik, Anton och Daniel klättra upp på en topp och njöt en timme eller två. Det var världens härligaste väder och fantastisk utsikt.







"Jag lyfter blicken upp mot bergen, varifrån ska min hjälp komma? 
Min hjälp kommer från Herren som skapathimmel och jord." 


Kommentarer
Postat av: Jossan

åh vad härligt ni ser ut att ha det! :D

2010-02-27 @ 23:50:36
URL: http://youngspirit.blogg.se/
Postat av: Julia

varför var det ett kors mitt i backen? :P

2010-03-01 @ 19:08:46
URL: http://hometome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0