Cookies

Nu har jag äntligen hittat bilderna jag letat efter. Kolla på inlägget om alla <3 dag ;)

Idag har jag bakat cookies. Cookies som eleverna på Rönneskolan ska äta upp imorgon. Det är nämnligen så att det är kommité-dag på vår skola imorgon och alla kommitéer ska vara i atrium under dagen och "visa uppsig". ;) Jag vara med credo-kommitén  (den krista skolgruppen) och dela ut kakor. x) Jag tycker faktiskt att det ska bli blie pinsamt... "Hej, jag är kristen, vill du ha en kaka? ;)" Nä, det är inget att skämmas för Louise! ;D



Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, jag tycker du är cool som göre :D<3

2010-02-16 @ 15:27:50
URL: http://gunnarssonemelie.blogg.se/
Postat av: lina

Haha, du är söt. Tänk på att kristendomen kanske inte är för alla, men väldigt få säger "nej tack" till en kaka och ett leende =D

2010-02-16 @ 22:29:48
URL: http://linaartmans.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0