Analys av gårdagens melodifestival

Varför kollar jag ens på melodifestivalen? ja, det kan man ju fråga sig när det är så sugiga bidrag... men här kommer iaf lite kommentarer till gårdagens bidrag:

Manboy - Ursöt. Ganska bra. Coolt att duscha i TV. Jag gilla att han hällde ett glas vatten över sig när han gick vidare.
Hippare hoppare - Enda bidraget jag inte palla att se på igår. var tvungen att gå ifrån. 
Innan alla ljusen brunnit ut - tråkig.
Come and get me now - jag känner Mia och stefan. ballt va? ;) (Fast han som sjöng var ju inte sådär extremt bra...)
Andreas låt - tråkig.
Sucker for love - Cooling!
Underbart - Höhö?
Manipulated - ehm. de passa in på en srippklubb.

Jahapp. det var det. Bäst igår var Erik Saade och Pauline.



Pösshej <3

Kommentarer
Postat av: Malin

det tyckte jag också, alltså att de två var bäst! :)

2010-02-14 @ 21:05:22
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0