Köln



Jag vet inte hur många guide-turer vi har vatt på i olika muséum och städer, otroligt trötta blev vi i alla fall på det. -.-

Idag var vi i Köln och tittade pa Dom-kyrkan. Den var jättestor och jag, Emma och Josefine gick uppför alla 500 trappstegen upp till ett av torne! ;O Sen virra vi runt i stan och försökte hitta shoppinggatan men misslyckades. Dessutom höll jag pa att dra med oss at helt fel hall eftersom jag var totalt lost. (a)

Ikväll är första dagen vi chillar pa eftermiddagen och det är rätt skönt för jag är sehr müde. ;P
Familjen Hachenei är sa otroligt trevlig. Mamman i huset kom precis upp till mig med en bunke kläder och fragade om jag ville ha nagra för de var typ för sma för de andra. x) Och sen kom storasysterns pojkvän som jag knappt känner och sa hejda till mig för vi kommer nog inte ses igen innan jag aker. Gulligt, gulligt.

Idag käka vi kurrywurst med pommes und es schmeckt sehr gut!

Tchüss!

Kommentarer
Postat av: emelie

haha, verkar fint! saknar dig <3

2010-04-21 @ 20:01:45
URL: http://gunnarssonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0